«ԹեոԼաբ» գիտավերլուծական կենտրոնը մեկնարկում է ԱՇՆԱՆԱՅԻՆ ԻՆՏԵԼԵԿՏ-ԴՊՐՈՑԻ դասընթացներ

Դասընթացի նպատակը՝
Ինտելեկտուալ քննարկումներ, հոգևոր-աստվածաբանական ինտելեկտի մակարդակի բարձրացում:

Դասընթացի շրջանակներում շոշափվող թեմաները հետևյալն են՝ իրենց հարակից խնդիրներով ու դիսկուրսով.
● քրիստոնեություն և մշակույթ. զրույցներ գաղափարախոսությունների մասին,
● հոգևոր անվտանգություն. մարդու/մարդկայինի/մարդկայնության ճգնաժամի սահմանում, հիմնահարցեր, գործիքակազմ,
● աստվածաբանության ներածություն. պատմություն, տեսություն, ժամանակակից աստվածաբանական տենդենցներ,
● ընդհանուր եկեղեցու պատմություն. քաղաքակրթությունների կերտում և բախումներ,
Դասերը կունենան ժամանակակից մեթոդաբանական, դիդակտիկ կառուցվածք:

Դասընթացի ընթացքում մասնակիցները՝
● կծանոթանան ժամանակակից տարբեր մարտահրավերների,
● ձեռք կբերեն հոգևոր անվտանգության վերաբերյալ գիտելիքներ ու գործիքակազմ,
● կունենան այցելություններ պատմամշակութային, հոգևոր վայրեր,
● մասնակիցների ցանկության դեպքում կկազմակերպվեն ինտելեկտուալ դեբատ-ակումբներ,
● կունենան շաբաթական ընթերցանության, ուսումնասիրման և քննարկման նյութեր,
● դասընթացի ավարտին ազատ ընտրությամբ կներկայացնեն ավարտական էսսե կամ անկախ հետազոտություն՝ 10-15 րոպե տևողությամբ։
● մասնակիցներին կշնորհվի թեմատիկ վերապատրաստման վկայական:

Մեր աշնանային ինտելեկտ-դպրոցը վարելու են «ԹեոԼաբ» գիտավերլուծական կենտրոնի մասնագետները:
Դպրոցը կմեկնարկի ս.թ. նոյեմբերի 3-ից, դասերը կանցկացվեն յուրաքանչյուր երկուշաբթի և հինգշաբթի օրերին (սկիզբը ժ. 18:30-ին)՝ Ազգային առաջնորդության ինստիտուտի հյուրընկալ հարկի ներքո (հասցե՝ ք. Երևան, Չարենցի փ. 68):
Դասընթացն ԱՆՎՃԱՐ է, սակայն տեղերը սահմանափակ են:
Աշնանային դպրոցի անցկացման մանրամասների մասին հավելյալ կտեղեկացվեն ընտրված թեկնածուները: Դասընթացի ավարտին մասնակիցներին կտրվի մասնակցության թեմատիկ վկայական:
Գրանցաթերթիկի լրացումից հետո անհրաժեշտ է ուղարկել նաև Ձեր մասնագիտական գործունեությունը ներառող ինքնակենսագրությունը (CV)` theo.armlab@gmail.com էլ. փոստին:
Հավելյալ հարցերի դեպքում գրել մեր հետևյալ էլ. փոստին. theo.armlab@gmail.com կամ մեր ֆեյսբուքյան էջին՝ https://www.facebook.com/TheoArmLab

ԳՐԱՆՑԱԹԵՐԹԻԿՆԵՐԸ ԼՐԱՑՆԵԼՈՒ ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏԸ Ս.Թ. ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 31-Ն Է:

Բազում ու զանազան են գայթակղության քարերը (հմմ. Ա Պետր. Բ 8), որոնց բախվելով մեր խեղճ հոտի միամիտ գառները գլորվում են կորստյան անդունդը, այդ պատճառով բոլոր քարերը միասին բարձրացնելուն զորությունս չբավականացրեց։ Եվ, ուրեմն, որոշեցի բարձրացնել գայթակղության միայն մի քար՝ հուսալով, որ կգտնվեն այլ քրիստոսասեր մարդիկ, որոնք կբարձրացնեն նաև մյուս քարերը։ Իսկ այդ բոլոր քարերի միջից ընտրեցի ես մեծագույն քարը, որն ամենից վնասակարն է Քրիստոսի բանավոր հոտի համար, և այդ քարն է Ընդհանրական Եկեղեցու ճշմարիտ նշանակության չիմացությունը։

Գևորգ Մխլայիմ Օղլու Կոստանդնուպոլսեցի (1681/85–1758), «Խաղաղարար մեկնութիւն եկեղեցւոյ»

ՎԵՐՋԻՆ ՆՅՈՒԹԵՐԸ

Չջնջելով, այլ հաստատելով հրեաներին տրված պատվիրանները, Քրիստոս դրանով իսկ հաստատեց, որ այդ պատվիրանները հրեա ժողովրդի միջոցով տրվել են ողջ մարդկությանը։ Քրիստոս հաստատեց օրենքն ու պատվիրանները, բայց մերժեց հրեաներին և սա կարևոր հանգամանք է տարբերակելու համար Մովսեսի ու մարգարեների կողմից մարդկությանը տրված պատվիրանները, հրեա ժողովրդից, որը հալածեց ու սպանեց մարգարեներից շատերին, հալածեց ու խաչ հանեց Քրիստոսին, որն իրենց խոստացված Մեսիան էր։

Կարդալ ավելին․․․

Նախ թույլ տվեք սկսել այն միանշանակ պնդմամբ, որ քաղաքակրթական և մշակութային համամարդկային արժեքների գոյության ժխտումը ծանրակշիռ հիմքեր չունի։

Կարդալ ավելին․․․

Թշնամուն ներելու և ապտակի դեպքում մյուս այտը պարզելու պատվիրանները լեռան քարոզից են, որը պետք է դիտարկել ամբողջության մեջ և առանձին հատվածներ չկտրել համատեքստից։ Նախքան ներում քարոզելը Քրիստոս այս քարոզում հստակ նշում է, որ իր պատվիրաններով անվավեր չի ճանաչում, չի ջնջում մինչ այդ մարդկությանը տրված օրենքը։ Եվս մեկ անգամ մեջբերենք Քրիստոսի խոսքը լեռան քարոզից.

Կարդալ ավելին…

Ջովաննի Բոկաչչոն մի պատմվածք ունի հրեայի մասին, որի քրիստոնյա ընկերը հորդորում էր նրան՝ընդունել քրիստոնեություն։ Հրեան ինքն էլ հակված էր, բայց վերջնականապես որոշելու նպատակով ցանկանում է մեկնել Հռոմ, ծանոթանալ պապի ու կարդինալների կենսակերպին, տեսնել, թե ինչպիսին է այն մարդկանց կյանքը, որոնք գլխավորում են Եկեղեցին: Քրիստոնյային վախեցնում է ընկերոջ մտադրությունը․ նա հասկանում է, որ իր բոլոր ջանքերն ապարդյուն անցան, քանի որ հրեան, իհարկե, կհրաժարվի քրիստոնեությունից, երբ տեսնի այն ողջ այլանդակությունը, որ կատարվում է Հռոմում:

Կարդալ ավելին․․․

Մկրտիչ Ա. Խրիմյան կաթողիկոսը (1820-1907 թթ.) պատմական այն դեմքերից էր, որ շատերի համար դարձավ խորհրդանիշ, օրինակ և ուղեցույց։ Նրա կյանքն անմնացորդ նվիրում եղավ հայրենիքին, նրա մշտական հոգսն ու մտասևեռումը՝ հարազատ ժողովրդի բարօրությունը։ Նա ապրեց իր ժողովրդի հետ, ժողովրդի ցավով և ժողովրդի համար։ Մկրտիչ Խրիմյանին կարելի է համարել XIX դարի ամենաերևելի դեմքերից մեկը, ով կարողացավ հանդես գալ բարենորոգչական գործունեությամբ և իր բազմաչարչար ու բազմակողմանի գործունեության շնորհիվ ժամանակակիցների և ժողովրդի կողմից մեծարվեց «Հայոց Հայրիկ» պատվանունով։ Պատվանուն, որ ցույց է տալիս ժողովրդի մեծ սերն ու երախտագիտությունը նրա անձի նկատմամբ։

Կարդալ ավելին․․․

2016 թվականի հունիսի 19-26-ը Կրետեում տեղի ունեցած Ուղղափառ Եկեղեցու Սուրբ և Մեծ Ժողովը (The Holy and Great Council of the Orthodox Church) ընդունեց փաստաթուղթ «Օրթոդոքս Եկեղեցու առաքելությունը այժմյան աշխարհում» (“The Mission of the Orthodox Church in Today’s world”) վերնագրով։

Կարդալ ավելին…

Theme: Overlay by Kaira